Om het team goed te faciliteren ontwikkelen we een heldere strategie met een dijk van een propositie. Van campagnenaam en logo tot ondersteunende sales tools, we kunnen alles uit handen nemen voor een succesvolle campagne.
Omdat bellen aan de hand van een willekeurige database meestal weinig resultaat oplevert, voeren wij look-a-like analyses uit. Hiermee creëren we een database die aansluit bij de prospects die onze opdrachtgevers willen bereiken. Een goede database is hét startpunt van een succesvolle campagne.
Tuurlijk, online is niet meer weg te denken als medium om leads te genereren. Wij vinden het óók belangrijk om persoonlijk contact te hebben met onze ambassadeurs en daardoor een duurzame relatie op te bouwen. Onze goed opgeleide call agents werken zonder script en kunnen daardoor vrij en oprecht hun verhaal doen. Zij maken bezoekafspraken, creëren en verrijken databases en voeren op enthousiaste wijze service calls.
Tijdens het bellen leiden onze call agents de ondernemers naar een door ons ontwikkelde landingspagina. Zo informeren en activeren we de ondernemers om een afspraak te maken. Door tussendoor contact de houden via e-mailmarketing zorgen we ervoor dat zo min mogelijk afspraken afgezegd worden.
Tijdens de afspraak is het aan onze fondsenwervers om de ondernemers enthousiast te krijgen. Zij weten als geen ander een klik te maken en de dialoog aan te gaan. Ook na de afspraak blijft het belangrijk om de lead warm te houden. Door middel van kleine contactmomenten verkleinen we de nee-kans. Ook wanneer we een deal hebben gesloten stopt ons werk niet. We willen natuurlijk graag de sponsorende bedrijven zo lang mogelijk als ambassadeur behouden
Meer weten of direct aan de slag?
Neem contact op