Naam project:
Business Buddies
Looptijd:
2021
Donateurs geworven:
48

Business Buddies

Ieder kind verdient een onbezorgde jeugd. UNICEF zet zich in voor de leefomstandigheden van kinderen en Dreamcatch helpt UNICEF met het werven van bedrijven voor de campagne Business Buddies. Met een jaarlijkse bijdrage verbeteren ambassadeurs de levens van kinderen op een concrete en resultaatgerichte manier. UNICEF doet dit o.a. door het recyclen van plastic tot bouwstenen voor scholen in Ivoorkust en door het toegankelijker maken van scholen in Soedan.

Voordelen Business Buddies

Organisaties die zich aansluiten als Business Buddie dragen bij aan het programma Can’t Wait to Learn of aan Plastic Bricks. Daarnaast worden Business Buddies workshop(s) aangeboden over wat je als organisatie allemaal kunt doen om bij te dragen aan de ontwikkeling van kinderen. 

Andere voordelen van de campagne zijn:

  • Betrokkenheid van eigen medewerkers
  • Nog trotsere medewerkers
  • Inzicht in effect  bedrijfsvoering op kinderrechten
  • Inspiratiebron voor klanten en relaties
  • Belastingvoordeel: vraag je financieel adviseur om advies
  • Materialen voor communicatie
  • Toegang tot UNICEF-events
  • Keuze in te ondersteunen project en resultaten terugkoppeling
  • Netwerkborrels organiseren met UNICEF
  • Up-to-date over UNICEF-campagnes.

De impactscan van UNICEF biedt bedrijven de mogelijkheid te toetsen in welke mate zij een positieve impact leveren aan de leefomstandigheden van kinderen.

Unieke klantreis voor Business Buddies

Dreamcatch zet zich in om ondernemers te betrekken bij maatschappelijke initiatieven zoals die van UNICEF. Middels online en offline B2B-leadgeneratie en fondsenwerving helpen we onze Business Buddies aan een unieke klantreis. Gezamenlijk helpen wij UNICEF met het vinden van nieuwe Business Buddies. Doe jij met ons mee?

Wordt één van de Business Buddies van UNICEF of solliciteer en doe mee!

 

UNICEF Business Buddies

Ben jij geïnspireerd
door de case van UNICEF?

Dreamcatch werkt met bedrijven die bijdragen aan een betere wereld. Zo doen we aan ‘Sales that matter’. Wil jij meedoen? Neem contact met ons op!

Naar de vacatures