Ieder kind verdient een onbezorgde jeugd. UNICEF zet zich in voor de leefomstandigheden van kinderen en Dreamcatch helpt UNICEF met het werven van bedrijven voor de campagne Business Buddies. Met een jaarlijkse bijdrage verbeteren ambassadeurs de levens van kinderen op een concrete en resultaatgerichte manier.

Organisaties die zich aansluiten als Business Buddie dragen bij aan het programma Klimaatslimme dorpen of aan Plastic Bricks. Daarnaast worden Business Buddies workshop(s) aangeboden over wat je als organisatie allemaal kunt doen om bij te dragen aan de ontwikkeling van kinderen.

Andere voordelen van de campagne zijn:

  • Betrokkenheid van eigen medewerkers
  • Nog trotsere medewerkers
  • Inzicht in effect bedrijfsvoering op kinderrechten
  • Inspiratiebron voor klanten en relaties
  • Belastingvoordeel: vraag je financieel adviseur om advies
  • Materialen voor communicatie
  • Toegang tot netwerk events van UNICEF
  • Keuze in te ondersteunen project en resultaten terugkoppeling
  • Up-to-date over UNICEF-campagnes.

Wordt één van de Business Buddies van UNICEF of solliciteer en doe mee!

Een business case om trots op te zijn!

Janneke Monkhorst

Director of Partnerships, Major Donors and Foundations

Nieuwsgierig geworden en verder praten?

Rode Kruis
Bekijk de case
Unicef
Bekijk de case
Hartstichting
Bekijk de case
Open chat
1
Heb je een vraag?
Scan de code
Jeffrey
Hey daar 👋
Stel me gerust een vraag!